12 December 2015

TAMBAH SUSU BADAN DAN KEMBALI LANGSING DENGAN ESP SHAKLEE

TAMBAH SUSU BADAN DAN KEMBALI LANGSING DENGAN ESP SHAKLEE.

Kenapa ramai yang suka ESP ni? Jom baca coretan TESTIMONI ESP SHAKLEE dari cust...

Testomoni pertana, dia dapat berat dia balik lepas bersalin. Muka dia pon bersih je sebab dia sangat konsisten ambil ESP ni. Atleast sehari 1 scoop. Rasa dia dah amalkan ESP 3-4botol gak. Patut muka dah licin. hehe. Now dia amik esp tapi selang-selang, sebab tak tahan BENGKAK SUSU.... Seronok rasanya menambah nilai kesihatan yang lebih baik. 


Testimoni kedua, dari customer kini menjadi ahli berdaftar untuk makan sendiri. Sama kes dengan yang atas. Hehe. Ini kes kurang susu badan, ambil esp kemudian tambah alfalfa. Hasilnya memang lencun baju susu asyik keluar je. Allah nampak niat akak ni nak menyusukan anak. Dia berusaha juga walaupon dia jenis tak banyak susu. Shaklee sebagai asbab je kan. Allah jua mengizinkan rezeki susu untuk anak. 

Manfaat ESP: 

1. Awet Muda - Asid amino penting dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Apa itu Asid Amino?

- Protin terdiri daripada lebih 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protin yang berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia. 

- Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai asid-amino tak perlu. Manakala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperolehi dari sumber pemakanan dikenali sebagai asid-amino perlu. ESP Shaklee menyediakan kesemua asid-amino perlu tersebut. 



2. Baik untuk hormon Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya denganisoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

4. Kulit yang cantik - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun-baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki memori Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.



Jika anda ingin beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area HULU BERNAM, KELIANG, TG. MALIM dan sekitarnya boleh hubungi Norul untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Norul akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

No comments:

Post a Comment